Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі

Котова-Олійник, С. В. (2013) Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук.

[img]
Preview
Text
Download (360kB) | Preview

Abstract

Дисертаційне дослідження присвячене соціально-філософському осмисленню соціокультурного змісту візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі. Пов'язані з домінуючою у суспільстві ідеологією, політикою, економікою, культурою, вони впливають на процеси ідентифікації, соціалізації та самореалізації особистості. На основі концепції соціальної відповідальності та ґендерної рівності дисертантом проаналізовано основні напрямки регулювання візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі, які носять дискримінаційний за ознакою статі характер. Розроблено рекомендації щодо формування ґендерно-чутливого рекламного простору в Україні через розвиток ґендерної культури суспільства.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 23 Jan 2013 13:50
Last Modified: 15 Aug 2015 03:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9068

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics