Наукові підходи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів.

Жуковський Є. І. (2012) Наукові підходи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки в 2-х ч. – Київ, Вип. 73. Частина ІІ.. С. 93–96.

[img]
Preview
Текст
Download (347kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито гуманістичний та особистісно зорієнтовані підходи до навчання майбутніх вчителів фізичної культури організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Обґрунтовано, що окреслені підходи допомагають краще організувати процес виховання у майбутніх фахівців фізичної культури поваги до учнів, професійної компетентності, свідомого ставлення до самостійних занять фізичними вправами, бути прикладом для школярів у веденні здорового способу життя.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Григорій Петрович Грибан
Дата подачі: 08 Квіт 2013 13:57
Оновлення: 15 Серп 2015 03:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9097

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу