ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Возна, З. О. (2012) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. ВІсник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 98-102.

[img]
Preview
Text
Download (272kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано проблему засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх учителів історії та суспільствознавства. Визначено критерії та систему завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. Обґрунтовано систему завдань для виявлення сформованості гностичного критерію (теоретичного рівня) готовності студентів до проектної діяльності. Визначено зміст поняття готовності майбутнього учителя історії та суспільствознавства до проектної діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Feb 2013 11:46
Last Modified: 15 Aug 2015 03:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9191

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics