УКРАЇНСЬКА ІНТЕЛІГЕНЦІЯ ЯК СУБ’ЄКТ ТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ XVI-XVII СТ.

Гапченко, О. В. (2012) УКРАЇНСЬКА ІНТЕЛІГЕНЦІЯ ЯК СУБ’ЄКТ ТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ XVI-XVII СТ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 103-107.

[img]
Preview
Text
Download (262kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено місце і роль української інтелігенції у творенні єдиного європейського культурно-освітнього простору, в розвитку напрямків освітньої діяльності, що формують особистість. Підкреслено, що завдяки дотриманню українською інтелігенцією XVI-XVII ст. гуманістичних традицій відбувалася трансляція цінностей європейського духовного життя на український ґрунт, утверджувалися європейські зразки шкільної та університетської освіти, формувався досвід ставлення до суб’єкта освітньо-виховного процесу як до неповторної особистості, носія високих моральних якостей. Виявлено, що діяльність інтелектуальної еліти оцінюється з позицій сучасних актуальних завдань розвитку української школи і педагогіки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Feb 2013 11:44
Last Modified: 15 Aug 2015 03:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9192

Actions (login required)

View Item View Item