ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Заболотна, М. І. (2012) ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 131-135.

[img]
Preview
Text
Download (285kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто загальні вимоги до аналізу навчальних матеріалів, встановлено особливості відбору та організації аудіотекстів. Запропоновано групу принципів відбору публіцистичних текстів для формування аудитивних умінь старшокласників в умовах профільного навчання. З’ясовано, що придатними для навчання аудіювання старшокласників є автентичні тексти, які відображають умови реального життя носіїв мови, мають пізнавальну та інформативну цінність, є доступними і враховують потреби та інтереси школярів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Feb 2013 11:35
Last Modified: 15 Aug 2015 03:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9198

Actions (login required)

View Item View Item