Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах

Топачевський, С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). pp. 130-136.

[img]
Preview
Text
Download (275kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: етикетизація, компресованість, номінативна група, рекламне повідомлення
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 20 Feb 2013 10:03
Last Modified: 15 Aug 2015 03:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9208

Actions (login required)

View Item View Item