Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). pp. 134-138.
|
Text
Download (311kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 20 Feb 2013 10:04 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 03:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9209 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |