Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами

Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). pp. 134-138.

[img]
Preview
Text
Download (311kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 20 Feb 2013 10:04
Last Modified: 15 Aug 2015 03:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9209

Actions (login required)

View Item View Item