Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення

Топачевський, С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2). pp. 124-129.

[img]
Preview
Text
Download (322kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню ролі синтаксичних конструкцій у забезпеченні зв'язності в англомовних рекламних повідомленнях. Забезпечення зв'язності повідомлення розуміється як вклад у реалізацію стратегії інформування в рекламному дискурсі. Розглядається зв'язність між вербальними і невербальними елементами рекламних повідомлень, а також в рамках рекламного тексту. Вперше синтаксичні побудови як засоби когезії розглядаються з позиції етикетизації англомовного рекламного дискурсу, що дозволяє пояснити етикетність їх використання з огляду на їх роль у реалізації максими способу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: зв'язність, рекламне повідомлення, рекламний текст, еліпсис, номінативні речення, парцеляція, паралельні синтаксичні конструкції, етикетизація
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 20 Feb 2013 10:05
Last Modified: 15 Aug 2015 03:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9210

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics