Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення

Топачевський, С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2). с. 124-129.

[img]
Перегляд
Text
Download (322kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена дослідженню ролі синтаксичних конструкцій у забезпеченні зв'язності в англомовних рекламних повідомленнях. Забезпечення зв'язності повідомлення розуміється як вклад у реалізацію стратегії інформування в рекламному дискурсі. Розглядається зв'язність між вербальними і невербальними елементами рекламних повідомлень, а також в рамках рекламного тексту. Вперше синтаксичні побудови як засоби когезії розглядаються з позиції етикетизації англомовного рекламного дискурсу, що дозволяє пояснити етикетність їх використання з огляду на їх роль у реалізації максими способу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: зв'язність, рекламне повідомлення, рекламний текст, еліпсис, номінативні речення, парцеляція, паралельні синтаксичні конструкції, етикетизація
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 20 Лют 2013 10:05
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9210

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу