ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ДИСКУРС ЯК КОНТЕКСТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ НА МАСОВОГО АДРЕСАТА

Мосейчук, О. М. (2012) ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ДИСКУРС ЯК КОНТЕКСТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ НА МАСОВОГО АДРЕСАТА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 174-177.

[img]
Preview
Text
Download (384kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено вивченню публіцистичного дискурсу як контексту реалізації комунікативного впливу на масового адресата. Згідно результатів дослідження суть функції впливу в межах публіцистики полягає у тому, що ЗМІ не просто інформують адресата, а вказують йому як саме варто ставитися до предмету повідомлення, які висновки варто зробити та яких заходів ужити. Встановлено, що публіцистичний дискурс є середовищем систематичного поширення повідомлень серед численних розосереджених аудиторій з метою здійснення впливу на формування та зміну оцінок, думок, переконань і поведінки людей у вигляді передачі прагматично призначеної інформації.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 22 Feb 2013 06:27
Last Modified: 15 Aug 2015 03:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9237

Actions (login required)

View Item View Item