Кривонос, О. М.
(2010)
Діагностика інформаційно-комунікаційних компетентностей// Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання.
Інформаційні технології і засоби навчання.
Опис
Стаття присвячена проблемі діагностики інформаційно-комунікаційних компетентностей та рівнів їх сформованості у майбутніх вчителів інформатики. В ній розглянуто різні підходи до проблеми критеріїв оцінювання компетентності, описано основні рівні сформованості інформаційно-комунікаційних компетентностей. Також представленні окремі результати опитування, що було проведено серед студентів другого року навчання спеціальностей «Інформатика», «Математика та основи інформатики», «Фізика та основи інформатики» на фізико-математичному факультеті Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |