МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ АВСТРІЙСЬКОГО ДОСВІДУ РЕФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Дєнічєва, О. І. (2012) МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ АВСТРІЙСЬКОГО ДОСВІДУ РЕФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 142-145. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (250kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто напрями модифікації змісту гуманітарної освіти Австрії, можливості ідентичних нововведень у сфері освіти України та перспективи встановлення австро-українських зв’язків у гуманітарному просторі. Обґрунтовано доцільність змін у вітчизняній системі освіти шляхом наслідування деяких тенденцій реформування гуманітарної освіти в Австрії. Здійснено аналіз розвитку гуманітарної освіти в українській школі після прийняття низки нормативних актів, спрямованих на національне відродження української культури в європейському соціумі. Досліджено особливості реформування змістової структури гуманітарної освіти обох країн. Запропоновано напрями оновлення вітчизняної гімназійної освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 12 Mar 2013 13:59
Last Modified: 15 Aug 2015 03:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9300

Actions (login required)

View Item View Item