Семенець Л. М. (2012) Методичні аспекти розвитку математичних здібностей у старшокласників. Сучасний підручник: реалії та перспективи//Збірник наукових праць. С. 183–190.
метод. аспекти (житомир).pdf
Завантажити (324kB) | Preview
Анотація
Теоретичний аналіз науклвих джерел і психолого-педагогічної літератури приводить до висновку, що формувальний характер професійно-педагогічної підготовки, а також розвиток складних особистісних утворень, до яких належать математичні здібності, досягається шляхом створення відповідних умов. Виявлення та забезпечення таких умов, з одного боку, слугує необхідною умовою формування професійної підготовки майбутніх учителів, а з іншого боку - є засобом розвязання проблеми професійно-педагогічної підготовки до розвитку математичних здібностей у старшокласників
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | математичні здібності, метод навчання |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 09 Груд 2014 14:04 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9312 |