ПРОГНОСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІДЕЙ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ 60-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ОСВІТИ

Курило, Т. В. (2012) ПРОГНОСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІДЕЙ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ 60-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 177-180.

[img]
Preview
Text
Download (240kB) | Preview

Abstract

У статті виявлено і розкрито прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття, визначено роль педагогічної журналістики як суттєвого чинника гуманізації освіти означеного періоду. Доведено, що в розглянутий період гуманістичний підхід до освіти поставав особливою тенденцією у розвитку вітчизняної освіти на основі визначення цілей, завдань, змісту, методів і засобів навчання і виховання, орієнтованих на цілісне формування і розвиток людини.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Mar 2013 10:58
Last Modified: 15 Aug 2015 03:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9329

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics