Модель інноваційного процесу педагога

Мосіюк, О. О. (2012) Модель інноваційного процесу педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 181-184. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (256kB) | Preview

Abstract

У статті з’ясовано походження поняття "інновація". Охарактеризовано співвідношення дефініцій інноваційного педагогічного та інноваційного освітнього процесів. Запропоновано модель інноваційного процесу педагога як відкритої системи, що визначає основні напрями впливу на процес продукування інновацій, та вказано її кардинальні елементи. Визначено основні напрями подальших перспективних психолого-педагогічних досліджень із впровадження навчально-виховних інноваційних технологій.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Mar 2013 10:58
Last Modified: 31 Aug 2016 19:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9330

Actions (login required)

View Item View Item