ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ НАРОДІВ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИТКУ ОСВІТИ

Гончарук, В. В. (2012) ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ НАРОДІВ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 194-197.

[img]
Preview
Text
Download (277kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено аналізу особливостей формування освіти у різних народів з давніх часів до сьогодення. Показано взаємозалежність між формуванням та розвитком освіти від розвитку суспільства та домінуючих ціннісних вимірів людського життя. Розглянуто історико-філософський підхід у становленні систем освіти, що забезпечує визначення закономірностей та напрямів удосконалення сучасної системи освіти і, насамперед, її управлінської складової. Охарактеризовано історичне підґрунтя для формування сучасних підходів розвитку управління освітою на державно-громадських засадах.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Mar 2013 11:00
Last Modified: 15 Aug 2015 03:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9334

Actions (login required)

View Item View Item