Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода

Підгурська, В. Ю. (2013) Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). pp. 3-8. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (335kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто педагогічну практику як складову навчально-виховного процесу, що покликана навчити студентів застосовувати науково-теоретичні знання з педагогіки, психології, фахових методик, а також удосконалювати відповідні практичні навички. Зроблено історико-педагогічний аналіз практичної підготовки майбутніх учителів, виділено періоди становлення і розвитку системи педагогічної практики. З’ясовано, що найбільш ефективною, є практика, яка має неперервний характер, тобто здійснюється на всіх етапах навчання. Визначено, що педагогічну практику варто розглядати як сприятливе середовище для формування комунікативних професійних умінь майбутніх педагогів.

Item Type: Article
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 16 May 2013 08:20
Last Modified: 08 Feb 2016 22:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9444

Actions (login required)

View Item View Item