ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ)

Ковальова, Т. П. (2013) ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). pp. 81-86. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (370kB) | Preview

Abstract

У даній статті на основі аналізу лексичного складу слоганів політичної реклами здійснено дослідження ціннісної структури сучасного німецького політичного дискурсу. З’ясовано, що ціннісно орієнтованими семантичними домінантами виступають поняття: робота, соціальна захищенність, Німеччина, Європа, захист навколишнього середовища, освіта та мир. Розглянуто особливості конкретизації даних ціннісних пріоритетів у слоганах основних політичних партій ФРН, визначено їх комунікативно-прагматичні функції та роль у формуванні іміджу конкретної політичної партії.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 18 May 2013 10:22
Last Modified: 15 Aug 2015 04:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9484

Actions (login required)

View Item View Item