ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ

Журба, О. В. (2013) ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 48-52. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (258kB) | Preview

Abstract

У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури та педагогічної практики охарактеризовано принципи та особливості навчання шляхом впровадження технології розвитку критичного мислення. Обґрунтовано методичні умови формування критичного мислення учнів на уроках етики, розкрито методи та прийоми, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів. Визначено такі методичні умови, направлені на формування критичного мислення на уроках етики: урахування вчителем вікових та психолого-педагогічних особливостей молодших підлітків, чітка організація пізнавальної діяльності учнів на кожному етапі уроку (виклик, осмислення, рефлексія); обов'язкове поєднання індивідуальної, групової й колективної форм організації навчання; створення на уроці атмосфери взаєморозуміння, взаємоповаги, творчого співробітництва.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2013 13:10
Last Modified: 15 Aug 2015 04:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9556

Actions (login required)

View Item View Item