Лихвар В. Д. (2013) ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 53–57. ISSN 2076-6173
|
Текст
Download (272kB) | Preview |
Анотація
Статтю присвячено проблемі розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі образотворчої діяльності. Представлено експериментально перевірену організаційно-педагогічну модель розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів як системи в єдності біоенергетичної, психоенергетичної, інтелектуально-інформаційної та мотиваційно-діяльнісної складових художньо-творчого потенціалу молодших школярів у структурі навчально-виховного процесу початкової школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2013 13:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9557 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |