ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Лихвар В. Д. (2013) ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 53–57. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (272kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі образотворчої діяльності. Представлено експериментально перевірену організаційно-педагогічну модель розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів як системи в єдності біоенергетичної, психоенергетичної, інтелектуально-інформаційної та мотиваційно-діяльнісної складових художньо-творчого потенціалу молодших школярів у структурі навчально-виховного процесу початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2013 13:13
Оновлення: 15 Серп 2015 04:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9557

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу