Лихвар, В. Д. (2013) ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 53-57. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (272kB) | Перегляд |
Опис
Статтю присвячено проблемі розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі образотворчої діяльності. Представлено експериментально перевірену організаційно-педагогічну модель розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів як системи в єдності біоенергетичної, психоенергетичної, інтелектуально-інформаційної та мотиваційно-діяльнісної складових художньо-творчого потенціалу молодших школярів у структурі навчально-виховного процесу початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 04 Черв 2013 13:13 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 04:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9557 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |