Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності

Музика, О. Л., Гавриловська, К. П., Тичина, І. М., Майстренко, Т. М., Весельська, А. Л., Оснадчук, Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 58-64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (286kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано систему надання ціннісної підтримки студентам із низьким рівнем академічної успішності. У структурі ціннісної підтримки виділено такі компоненти, як організаційно-педагогічні заходи (створення мотивуючого ціннісно-інформаційного простору за допомогою СУНП ''Універсум'', інтернет-ресурсів і соціальних мереж, використання переваг кредитно-модульної системи навчання, впровадження практикумів за вибором студентів, вдосконалення методів виховної роботи кураторів) і психологічні впливи (адаптаційні тренінги, професійно-орієнтовані завдання і поцінування досягнень).

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2013 13:17
Last Modified: 15 Aug 2015 04:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9558

Actions (login required)

View Item View Item