Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів

Підгурська, В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 65-69. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (260kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі. Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2013 13:25
Last Modified: 08 Feb 2016 22:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9559

Actions (login required)

View Item View Item