Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів

Підгурська В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 65–69. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (260kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної
компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність
забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна
діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну
позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі.
Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2013 13:25
Оновлення: 08 Лют 2016 22:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9559

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу