Підгурська В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 65–69. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (260kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної
компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність
забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна
діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну
позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі.
Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2013 13:25 |
Оновлення: | 08 Лют 2016 22:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9559 |