Барбелко Н. С. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 103–107. ISSN 2076-6173.
Preview
22.pdf
Завантажити (280kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект поняття "толерантність" у різних науках.
Висвітлено сутнісні характеристики толерантності як педагогічного та психологічного явища. Розглянуто
структуру, основні компоненти толерантності та їх взаємозв’язок у педагогічній та психологічній науці.
Представлено диференційоване розуміння феномена толерантності, зосереджено увагу на типах
толерантності та надано їх характеристику.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Черв 2013 12:24 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9567 |