ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ

Грунтей, Т. І. (2013) ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 132-136. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (302kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних учених до класифікації функцій управління навчанням. Акцентовано увагу на тому, що перехід до компетентнісно орієнтованої освіти потребує від учителя швидкої адаптації до реальних умов діяльності, а його функції набувають ширшого змісту. Функції управління навчально- пізнавальною діяльністю школярів розглянуто як зміст процесу управління, спрямований на взаємодію усіх суб’єктів управління, мотивацію й цільову орієнтацію їх діяльності з досягнення запланованого результату, визначено їх класифікацію та зміст на основі компетентнісного підходу до навчання. Аргументовано структурно-логічну схему взаємозв’язку управлінських функцій.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 06 Jun 2013 10:26
Last Modified: 15 Aug 2015 04:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9575

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics