ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ

Прищепа С. М. (2013) ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 157–160. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (237kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано позиції учених стосовно визначення сутності поняття "проектування" та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекція проекту та заключний) та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 06 Черв 2013 10:53
Оновлення: 15 Серп 2015 04:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9579

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу