Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX.

Білюк, І. Л. (2012) Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX. 10. Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи гол. ред. А.Д. Бєлова. pp. 60-67.

[img]
Preview
Text
Download (540kB) | Preview

Abstract

У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: візуальний елемент, емблема (лого), графічне зображення
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 02 Sep 2013 10:53
Last Modified: 15 Aug 2015 04:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9611

Actions (login required)

View Item View Item