ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ

Будник, О. Б. (2013) ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 66-69. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (270kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено сутність етнічної соціалізації особистості у філософсько-культурологічному контексті, обґрунтовано теоретичні засади її ефективності в професійній підготовці майбутнього педагога. Визначено, що важливим орієнтиром у розвитку вітчизняної професійної освіти є принцип культуровідповідності. Обґрунтовано, що результатом ефективності етнічної соціалізації майбутнього педагога є рівень сформованості його етнокультурної компетентності, готовність до етнічної соціалізації учнів у навчальному-виховному процесі школи.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 01 Oct 2013 11:58
Last Modified: 15 Aug 2015 04:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9755

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics