МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ

Васьківська, Г. О. (2013) МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 70-74. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (275kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто актуальність проблеми реалізації метапредметного підходу в процесі формування системи знань про людину. Досліджено потенційні можливості знань про людину для підготовки старшокласників до самостійного життя за умови реалізації метапредметного підходу в змісті освіти. Розкрито деякі дидактичні умови метапредметного підходу до формування системи знань про людину в учнів старшої школи. Наголошено, що використання метапредметного підходу в сучасному навчальному процесі дає змогу переорганізовувати навчальні курси, включаючи сучасні питання, завдання й проблеми, у тому числі значущі для молоді. Завдяки цьому учні краще розумітимуть процеси становлення наукових і практичних знань.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 01 Oct 2013 12:21
Last Modified: 15 Aug 2015 04:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9756

Actions (login required)

View Item View Item