Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах

Коновальчук, І. І. (2013) Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 102-107. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (280kB) | Preview

Abstract

У статті визначено вихідні засади технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Нововведення розглянуто як складний, багатоплановий процес інтеграції інновації і педагогічної системи та їх спільного розвитку. У процесуально-змістовому плані технологія реалізації інновацій відображає послідовність етапів концептуалізації, адаптації, безпосередньої реалізації, активного продуктивного використання і розвитку нововведення та змісту інноваційних змін у педагогічній системі. Технологія є способом тиражування інноваційних проектів й уможливлює широкомасштабність і доступність нововведень у масовій практиці.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Oct 2013 06:04
Last Modified: 15 Aug 2015 04:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9763

Actions (login required)

View Item View Item