МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Королюк, О. М. (2013) МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 108-112. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (258kB) | Preview

Abstract

У даній статті представлено модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів у процесі вивчення математики, обґрунтовано складові цієї моделі: мету самостійної роботи студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові самостійної роботи; диференціацію її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати, їх контроль і самоконтроль.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Oct 2013 06:07
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9764

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics