ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Красовська, О. О. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 113-116. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (265kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у сучасному гуманітарному університеті у галузі мистецької освіти. Проаналізовано сучасні тенденції та дидактичні підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних факультетів до викладання мистецьких дисциплін: цілісний синергетичний (системний), комунікативно- аксіологічний, культурологічний, гуманістичний, технологічний та компетентнісний.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Oct 2013 06:11
Last Modified: 15 Aug 2015 04:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9765

Actions (login required)

View Item View Item