МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

Іванова, С. М. (2013) МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 171-179. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (403kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук. Обґрунтовано та уточнено поняття "інформаційно- комунікаційна компетентність наукових працівників у галузі педагогічних наук" відповідно до змісту їхньої наукової діяльності. Запропоновано модель розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук, яка базується на основних наукових підходах, що використовуються при навчанні дорослих, та складається з п’яти компонентів: цільового, змістового, технологічного, діагностичного, результативного.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Oct 2013 08:07
Last Modified: 15 Aug 2015 04:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9786

Actions (login required)

View Item View Item