АНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ БЕЗРОБІТНИХ

Тітченко Н. В. (2013) АНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ БЕЗРОБІТНИХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 184–188. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (243kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто професійне навчання безробітних як складовий компонент безперервної професійної освіти дорослих та інструмент реагування на поточні і перспективні потреби ринку праці. Подано аналіз особливостей організації навчання безробітних як однієї із соціально незахищених груп дорослого населення. На основі теоретичного аналізу визначено особливості та переваги андрагогічного підходу до організації професійного навчання безробітних.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 08:11
Оновлення: 15 Серп 2015 04:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9788

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу