ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Світельська-Дірко, С. В. (2013) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 242-246. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (266kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто використання різними авторами місця і ролі казок у формуванні світоглядних орієнтирів школярів молодших класів. Подано низку авторів і їх погляд стосовно казкової тематики. Сьогодні казка є одним із головних чинників формування світоглядних орієнтирів школярів молодших класів. Проста і доступна за змістом, лапідарна за формою, вона готує школяра до розуміння і утвердження в його свідомості добра, виробляє світоглядний імунітет проти всіляких форм лицемірства, несправедливості, знущань над бідними і знедоленими. Казка – це заклик до віри в торжество справедливості, гуманізму. І цю ідею пронесли через віки видатні творці та збирачі казок.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Oct 2013 12:33
Last Modified: 15 Aug 2015 04:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9802

Actions (login required)

View Item View Item