СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ

Сердійчук, Л. П. (2013) СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 308-311. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (276kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено дослідженню комунікативної стратегії позитивної самопрезентації у автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії. Стратегія направлена на створення позитивного образу автора і реалізується на рівні чотирьох тактик: створення позитивного образу, формування позитивної самооцінки, мінімізації власних недоліків і тактики акцентування позитивної оцінки автора сторонньою особою.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 03 Oct 2013 06:24
Last Modified: 15 Aug 2015 04:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9818

Actions (login required)

View Item View Item