ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Романчук, Н. О. (2013) ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 45-50. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (254kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано пріоритети, сучасний стан та основні підходи до професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Доведено провідну роль спрямованості на особистісно орієнтоване навчання у процесі формування готовності майбутніх інженерів педагогів до реалізації особистісно орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Oct 2013 07:32
Last Modified: 15 Aug 2015 04:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9838

Actions (login required)

View Item View Item