Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон

Білюк, І. Л. (2013) Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 195-199. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (489kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено визначенню іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою моделювання брендинг-політики глобальних міст. У статті проаналізовано основні екстралінгвістичні фактори, за допомогою яких здійснюється брендинг мегаполісів. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в позиціонуванні мегаполісів та створенню прагматичного ефекту. Наведено реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації глобальних центрів.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of the English Language
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 08 Oct 2013 06:02
Last Modified: 24 May 2016 12:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9874

Actions (login required)

View Item View Item