Експресивно-комунікативні особливості сучасного мас-медійного дискурсу у контексті естетики Б.Кроче

Свінціцька, О. І. (2011) Експресивно-комунікативні особливості сучасного мас-медійного дискурсу у контексті естетики Б.Кроче. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич (44). pp. 429-441. ISSN 2076-1554

[img]
Preview
Text
Download (144kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано експресивні характеристики мас-медійних текстів на основі естетичної спадщини Б. Кроче. Увагу зосереджено на «експресивах» Дж. Серля, «різних емоційних оцінках», «інваріантах ставлень» у мові М. Поповича як яскравому прикладі розвитку ідей італійського мислителя. Зроблено висновок, що експресиви мас-медійних текстів є результатом індивідуального «поетичного мислення» (інтуїції).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтуїтивне пізнання, естетична інформація, експресиви, експресія, «слово як естетичний феномен», «геній» мови.
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BH Aesthetics
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 11 Oct 2013 06:07
Last Modified: 15 Aug 2015 08:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9926

Actions (login required)

View Item View Item