Свінціцька, О. І. (2011) Експресивно-комунікативні особливості сучасного мас-медійного дискурсу у контексті естетики Б.Кроче. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич (44). pp. 429-441. ISSN 2076-1554
|
Text
Download (144kB) | Preview |
Abstract
Проаналізовано експресивні характеристики мас-медійних текстів на основі естетичної спадщини Б. Кроче. Увагу зосереджено на «експресивах» Дж. Серля, «різних емоційних оцінках», «інваріантах ставлень» у мові М. Поповича як яскравому прикладі розвитку ідей італійського мислителя. Зроблено висновок, що експресиви мас-медійних текстів є результатом індивідуального «поетичного мислення» (інтуїції).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтуїтивне пізнання, естетична інформація, експресиви, експресія, «слово як естетичний феномен», «геній» мови. |
Subjects: | A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) B Philosophy. Psychology. Religion > BH Aesthetics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR |
Depositing User: | Виктория Игоревна Пустохина |
Date Deposited: | 11 Oct 2013 06:07 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 08:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9926 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |