Експресивно-комунікативні особливості сучасного мас-медійного дискурсу у контексті естетики Б.Кроче

Свінціцька, О. І. (2011) Експресивно-комунікативні особливості сучасного мас-медійного дискурсу у контексті естетики Б.Кроче. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич (44). с. 429-441. ISSN 2076-1554

[img]
Перегляд
Text
Download (144kB) | Перегляд

Опис

Проаналізовано експресивні характеристики мас-медійних текстів на основі естетичної спадщини Б. Кроче. Увагу зосереджено на «експресивах» Дж. Серля, «різних емоційних оцінках», «інваріантах ставлень» у мові М. Поповича як яскравому прикладі розвитку ідей італійського мислителя. Зроблено висновок, що експресиви мас-медійних текстів є результатом індивідуального «поетичного мислення» (інтуїції).

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтуїтивне пізнання, естетична інформація, експресиви, експресія, «слово як естетичний феномен», «геній» мови.
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BH Естетика
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 11 Жов 2013 06:07
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9926

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу