Вивчення класифікації фразеологізмів у курсі «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта»

Левківська, О. А. (2013) Вивчення класифікації фразеологізмів у курсі «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта». Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. pp. 109-113.

[img]
Preview
Text
Download (335kB) | Preview

Abstract

Знання української фразеології – необхідна складова частина мовнокомунікативної компетенції майбутніх учителів початкових класів. Програма навчальної дисципліни «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта» передбачає засвоєння не тільки загальних понять про фразеологічні одиниці, а й уміння визначати їх тип за співвідносністю семантики всього вислову до значення його компонентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Українська фразеологія, мовнокомунікативна компетенція, класифікація
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаборант Н.І. Бєлова
Date Deposited: 11 Oct 2013 11:29
Last Modified: 15 Aug 2015 04:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9941

Actions (login required)

View Item View Item