relation: http://eprints.zu.edu.ua/10024/ title: Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи creator: Халін, В. В. subject: AZ Історія науки. Гуманітарні науки description: У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/10024/1/%D0%A5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD.pdf identifier: Халін, В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). с. 12-16. language: ukraine