eprintid: 10024 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/00/24 datestamp: 2013-11-08 06:47:54 lastmod: 2015-08-15 04:53:20 status_changed: 2013-11-08 06:47:54 type: article metadata_visibility: show title: Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи language: ukraine abstract: У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами creators_name: Халін, В. В. ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури number: 11 pagerange: 12-16 refereed: TRUE citation: Халін, В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). с. 12-16. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10024/1/%D0%A5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD.pdf