%0 Journal Article %A Стахова, О. О. %D 2012 %F zu2:10087 %I К.: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова %J Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць. %N 62 %P 153-161 %T ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ %U http://eprints.zu.edu.ua/10087/ %V 38 %X У статті розкриваються особливості прояву структурних компонентів професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів , а саме: когнітивного , афективного і вольового . Так, результати проведеного нами дослідження показали поверхневе усвідомлення майбутніми педагогами вимог до сучасного вчителя початкових класів , яке проявляється насамперед переважанням в ідеалі вчителя 1-4 - х класів особових якостей , далеко не завжди є першорядними у навчально - виховному процесі ; домінування неадекватної ( завищеної і заниженої ) самооцінки , що корелює з відповідними рівнями самоповаги педагога до себе як до професіоналу ; середній рівень розвитку саморегуляції поведінки студентів в майбутньої трудової діяльності , що характеризується коливанням індивідуальних показників її шкал , що вказує на асинхронність розвитку окремих її складових і нерівномірність формування всього процесу саморегуляції в цілому.