eprintid: 10087 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/00/87 datestamp: 2013-11-07 08:40:30 lastmod: 2015-08-15 04:57:22 status_changed: 2013-11-07 08:40:30 type: article metadata_visibility: show title: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ language: ukraine abstract: У статті розкриваються особливості прояву структурних компонентів професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів , а саме: когнітивного , афективного і вольового . Так, результати проведеного нами дослідження показали поверхневе усвідомлення майбутніми педагогами вимог до сучасного вчителя початкових класів , яке проявляється насамперед переважанням в ідеалі вчителя 1-4 - х класів особових якостей , далеко не завжди є першорядними у навчально - виховному процесі ; домінування неадекватної ( завищеної і заниженої ) самооцінки , що корелює з відповідними рівнями самоповаги педагога до себе як до професіоналу ; середній рівень розвитку саморегуляції поведінки студентів в майбутньої трудової діяльності , що характеризується коливанням індивідуальних показників її шкал , що вказує на асинхронність розвитку окремих її складових і нерівномірність формування всього процесу саморегуляції в цілому. creators_name: Стахова, О. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць. volume: 38 number: 62 publisher: К.: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова pagerange: 153-161 refereed: TRUE citation: Стахова, О. О. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць., 38 (62). с. 153-161. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10087/1/%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93_%D0%A7%D0%9D_%20%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%A2_%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%95%D0%A1_%D0%99%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%A1%D0%90%D0%9C%D0%9E%D0%A1%D0%92_%D0%94%D0%9E%D0%9C%D0%9E%D0%A1%D0%A2_%20%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%AC%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%92%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AF%20%D0%9F%D0%9E%D0%A7%D0%90%D0%A2%D0%9A%D0%9E%D0%92%D0%9E%D0%87%20%D0%9B%D0%90%D0%9D%D0%9A%D0%98%20%D0%A8%D0%9A_%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9E%D0%A1%D0%92_%D0%A2%D0%98.pdf