eprintid: 10122
rev_number: 30
eprint_status: archive
userid: 3537
dir: disk0/00/01/01/22
datestamp: 2013-11-13 06:43:43
lastmod: 2016-03-07 01:02:02
status_changed: 2013-11-13 06:43:43
type: article
metadata_visibility: show
contact_email: metod.in.mov@gmail.com
item_issues_id: similar_title_11227
item_issues_id: similar_title_11229
item_issues_type: similar_title
item_issues_type: similar_title
item_issues_description: Similar title to
Калініна, Л. В.
(2012)
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.
Наукові записки. Серія "Філологічна" (33).
pp. 179-182.
item_issues_description: Similar title to
Калініна, Л. В.
(2013)
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.
Наукові записки. Серія «Філологічна» (33).
pp. 179-182.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:22
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:22
item_issues_status: discovered
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 2
title: "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи"
language: ukraine
abstract: Беручи до уваги той факт, що з першого вересня 2012 року першокласники України почали вивчати іноземну мову, ми вважаємо за необхідне наголосити на особливостях формування соціокультурної компетенції в початковій школі, що є новим для вчителя і може викликати труднощі при навчанні. Саме соціокультурний аспект вивчення іноземної мови змушує різнобічно переосмислити теоретичні підходи до вибору ефективних технологій і засобів навчання іноземної мови.
creators_name: Калініна, Л. В.
ispublished: pub
subjects: LB1501
divisions: kaf_miz_kul_com
full_text_status: public
date: 2013
date_type: published
publication: Наукові записки. Серія "Філологічна"
number: 33
publisher: Острог: Видавництво Національного університету "Острозька академія"
pagerange: 179-182
refereed: TRUE
referencetext:
Література:
1. Верещагин Е.М., Костомаров В.Г. Язык и культура. 0 М.: Рус. Яз., 1999. – 341 с.
2. Витмен Ж.Л. Эволюция методов обучения иностранным языкам в XX веке//Иностранные языки в школе. – 2001, № 2.
3. Воробйова І. Міжпредметні зв’язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов//Іноземні мови в навчальних закладах, 2008, № 1.
4. Зязюн І.А. Інтелектуально-творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти. Неперервна пройесійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія/За ред. І.А. Зязюна. – К.: Вид-во «Віпол», 2000.
5. Карташова В.Н. Раннее иноязычное образование. Теория и практика – Елец, 2001.
6. Леонтьев А.А. Раннее обучение детей языкам: что нас всех объединяет?//Русский язык за рубежом, 1985, № 4.
7. Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 1-4 класи. Київ. – Видавничий дім «Основа». – 2012. – 93 с.
8. Осиянова О.М. Национально-культурный компонент содержания обучения английскому языку в начальной школе, М.: 1993.
9. Пассов Е.И. Концепция коммуникативного обучения иноязычной культуры в младшей и средней школе. – М.: 1993.
10. Протасова Е.Ю., Родина Н.М. Методика обучения дошкольников иностранному языку. – М.: Владос, 2012 – 301 с.
11. Редько В.Г. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи. – К.: Генеза, 2007. – 136 с.
citation: Калініна, Л. В. (2013) "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи". Наукові записки. Серія "Філологічна" (33). с. 179-182.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10122/2/Kalinina_Laryssa_Zhitomir%202012.doc