eprintid: 10122 rev_number: 30 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/01/22 datestamp: 2013-11-13 06:43:43 lastmod: 2016-03-07 01:02:02 status_changed: 2013-11-13 06:43:43 type: article metadata_visibility: show contact_email: metod.in.mov@gmail.com item_issues_id: similar_title_11227 item_issues_id: similar_title_11229 item_issues_type: similar_title item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Калініна, Л. В. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія "Філологічна" (33). pp. 179-182. item_issues_description: Similar title to Калініна, Л. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (33). pp. 179-182. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:22 item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:22 item_issues_status: discovered item_issues_status: discovered item_issues_count: 2 title: "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи" language: ukraine abstract: Беручи до уваги той факт, що з першого вересня 2012 року першокласники України почали вивчати іноземну мову, ми вважаємо за необхідне наголосити на особливостях формування соціокультурної компетенції в початковій школі, що є новим для вчителя і може викликати труднощі при навчанні. Саме соціокультурний аспект вивчення іноземної мови змушує різнобічно переосмислити теоретичні підходи до вибору ефективних технологій і засобів навчання іноземної мови. creators_name: Калініна, Л. В. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Наукові записки. Серія "Філологічна" number: 33 publisher: Острог: Видавництво Національного університету "Острозька академія" pagerange: 179-182 refereed: TRUE referencetext: Література: 1. Верещагин Е.М., Костомаров В.Г. Язык и культура. 0 М.: Рус. Яз., 1999. – 341 с. 2. Витмен Ж.Л. Эволюция методов обучения иностранным языкам в XX веке//Иностранные языки в школе. – 2001, № 2. 3. Воробйова І. Міжпредметні зв’язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов//Іноземні мови в навчальних закладах, 2008, № 1. 4. Зязюн І.А. Інтелектуально-творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти. Неперервна пройесійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія/За ред. І.А. Зязюна. – К.: Вид-во «Віпол», 2000. 5. Карташова В.Н. Раннее иноязычное образование. Теория и практика – Елец, 2001. 6. Леонтьев А.А. Раннее обучение детей языкам: что нас всех объединяет?//Русский язык за рубежом, 1985, № 4. 7. Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 1-4 класи. Київ. – Видавничий дім «Основа». – 2012. – 93 с. 8. Осиянова О.М. Национально-культурный компонент содержания обучения английскому языку в начальной школе, М.: 1993. 9. Пассов Е.И. Концепция коммуникативного обучения иноязычной культуры в младшей и средней школе. – М.: 1993. 10. Протасова Е.Ю., Родина Н.М. Методика обучения дошкольников иностранному языку. – М.: Владос, 2012 – 301 с. 11. Редько В.Г. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи. – К.: Генеза, 2007. – 136 с. citation: Калініна, Л. В. (2013) "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи". Наукові записки. Серія "Філологічна" (33). с. 179-182. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10122/2/Kalinina_Laryssa_Zhitomir%202012.doc