eprintid: 10166 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 220 dir: disk0/00/01/01/66 datestamp: 2013-11-25 09:21:08 lastmod: 2015-09-01 16:42:16 status_changed: 2013-11-25 09:21:08 type: book metadata_visibility: show title: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні language: ukraine abstract: Посібник дозволяє педагогам і майбутнім вчителям отримати уявлення про основні елементи існуючої наукової бази і особливості створення і застосування засобів ІКТ, навчальних електронних видань і ресурсів для загальної середньої освіти. Він містить класифіковану систему вимог до якості засобів ІКТ, рекомендації по створенню, апробації і експертизі освітніх електронних видань і ресурсів, методику проведення зайняття з школярами з використанням засобів ІКТ, опис перевага використання таких засобів у позаурочній, науково-методичний і організаційно-управлінський діяльності навчального закладу creators_name: Кривонос, О. М. ispublished: pub subjects: LB1603 subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2012-12 date_type: published publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pages: 183 refereed: TRUE referencetext: РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 1. Адольф В. А. Методологические подходы к формированию информационной культуры педагога / В. А. Адольф, И. Ю. Степанова // Информатика и образование. – 2006. – №1. – С. 2–8. 2. Андреев А. А. Применение сети Интернет в учебном процессе / А. А. Андреев // Информатика и образование. – 2005. – № 9. – С. 2 – 7. 3. Баловсяк Н. Інформаційна компетентність фахівця / Н. Баловсяк // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2004. – № 5. – С. 21–28. 4. Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти / В. Ю. Биков. // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс] / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН України; гол. ред.: В. Ю. Биков. – 2010. – № 1(15). – Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/ em15/emg.html 5. Биков В. Ю. Моделювання навчального середовища сучасної педагогічної системи / В. Ю. Биков // Вісник Академії дистанційної освіти. – 2004. – № 2. – С. 6–14. 6. Биков В. Ю. Методичні системи сучасних інформаційно-освітніх технологій / В. Ю. Биков // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. праць / за ред. Л. Л. Товажнянського та О. Г. Романовського. – Харків : НТУ «ХПІ», 2002. – Вип. 3. – С. 73–83. 7. Биков В. Ю. Навчальне середовище сучасних педагогічних систем / В. Ю. Биков // Професійна освіта: педагогіка і психологія: [Україно-польський журнал / за ред.: І. Зазюна, Н. Ничкало, Т. Левовицького, І. Вільш]. – Видання ІV. – Ченстохова, 2004. – С. 59–80. 8. Богачков Ю. М. Деякі питання побудови та застосування стандартів ІКТ компетентностей учнів, вчителів, адміністраторів у дистанційному навчанні / Ю. М. Богачков, О. М. Кривонос // Інформаційні технології в освіті: зб. наук. праць. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2010. – Вип. 7. – С. 166–169. 9. Богачков Ю. М. Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів / Ю. М. Богачков, О. М. Кривонос // Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України: метод. рекомендації / Биков В. Ю., Білоус О. В., Богачков Ю. М. [та ін.]; за аг. ред. В. Ю. Бикова, О. М. Спіріна, О. В. Овчарук. – К. : Атіка, 2010 – С. 59–64. 10. Брескіна Л. В. Професійна підготовка майбутніх учителів інформатики на основі сучасних мережевих інформаційних технологій: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 „Теорія і методика навчання інформатики” / Л. В. Брескіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. / – К., 2003. – 17 с. 11. Бурмакина В. Ф. Большая Семёрка (Б7). Информационно-коммуни¬кационно-технологическая компетентность. Методическое руководство для подготовки к тестированию учителей. [Електроний ресурс] / В. Ф. Бурмакина, М. Зелман, И. Н. Фалина – Москва, 2007. – Режим доступу: http://ifap.ru/library/book360.pdf . 12. Вікіпедія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/. 13. Головань М. Інформатична компетентність: сутність, структура і ставлення. / М. Головань // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2007. – № 4. – С. 62–69. 14. Гороль П. К. Мультимедійний проектор та його використання в навчально-виховному процесі: навч.-метод.посібник / П. К. Гороль, О. А. Сисоєва – Вінниця : ТОВ „ЛАНДО ЛТД”, 2008. – 72 с. 15. Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях : навч. посібник / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – К.: Освіта України, 2006. – 390 с. 16. Давыдов В. В. Виды обобщения в обучении: логико-психологические проблемы построения учебных предметов. / В. В. Давыдов; Психологический институт Российской Академии образования. – 2-е изд. М. : Пед. общество России, 2000. – 480 с. 17. Двадцять років становлення і розвитку методичної системи навчання інформатики в школі та педагогічному університеті / В. Ю. Биков, М. І. Жалдак, Н. В. Морзе, Ю. С. Рамський // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2005. – № 5. – С. 12–19. 18. Державна програма „Забезпечення загальноосвітніх, професійно-тех¬нічних і вищих навчальних закладів сучасними технічними засобами з природничо-математичних і технологічних дисциплін” [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/laws/KMU_905.doc. 19. Державна програма „Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці” на 2006-2010 роки. [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/laws/KMU_1153.doc. 20. Жалдак M. І. Педагогічний потенціал комп'ютерно-орієнтованих систем навчання математики / М. І. Жалдак // Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. праць / Редкол. – К. : НПУ ім. Драгоманова, 2003. – Вип. 7. –– 263 с. 21. Жалдак М. І. Комп'ютерно орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики : посіб. для вчителів. / М. І. Жалдак, В. В. Лапінський, М. І. Шут. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. – 182 с. 22. Жук Ю. О. Системні особливості освітнього середовища як об'єкта інформатизації / Ю. О. Жук // Післядипломна освіта в Україні. – 2002. – № 2. – С. 35–37. 23. Зайцева О. Б. Формирование информационной компетентности будущих учителей средствами инновационных технологий: автореф. дисс. На соискание ученой степени канд. пед. наук спец. 13.00.02 теория и методика обучения (информатика) / О. Б. Зайцева.– Брянск, 2002. — 19 с. 24. Закон України „Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки” // Відомості Верховної Ради України. – 2007. – № 12. – ст.102. 25. Злотникова И. Я. Формирование информационной компетентности будущего учителя-предметника в педагогическом вузе / И. Я. Злотникова // Педагогическая інформатика : науч. метод. журнал. – 2004. – №4. – С.40–45. 26. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології : [колективна монографія / за ред. В. Ю. Бикова та О. В. Овчарук]. – К. : Атіка, 2005. – 252 с. 27. Клочко В.І. Нові інформаційні технології навчання математики в технічній вищій школі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: 13.00.02 „Теорія та методика навчання (інформатика)"/ Клочко В.І. – К., 1998. – 36 с. 28. Концепція державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/. 29. Концепція інформатизації освіти / В. Ю. Биков, Я. І. Вовк, М. І. Жалдак [та ін.] // – К. : „Рідна школа”, 1994, – №11. – С.26–29. 30. Концепція Національної програми інформатизації // Офіційний вісник України. – 1998. – № 10. – С. 376. 31. Кривонос О. М. Web-ресурси для організації самостійної роботи студентів з курсу „Програмування” / О. М. Кривонос // Науково-практичний семінар „Мультимедійні технології в освіті” 3-4 листопада 2010 р. : тези доповідей. – К. : НАУ, 2010. – С. 15. 32. Кривонос О. М. Використання сучасних інформаційних технологій при розробці електронних посібників з програмування / О. М. Кривонос, О. Д. Мануйлова // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс] / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України, Ун-т менеджменту освіти НАПН України; гол. ред.: В. Ю. Биков. – 2011. – № 4 (24). – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/ article/view/494/431. – Заголовок з екрана. 33. Лапчик М. П. ИКТ-компетентность бакалавров образования / М. П. Лапчик // Информатика и образование. – 2012. – №2. – С. 29–33. 34. Лебедева М. Б. Система модульной профессиональной подготовки будущих учителей к использованию информационных технологий в школе: автореф. дис. на стиск. уч. степени д-ра пед. наук спец.: 13.00.04 „Теория и методика профессионального образования” / М. Б. Лебедева. – Санкт-Петербург, 2006. – 34 с. 35. Макаренко Л. Л. Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. спец.: 13.00.04 „Теорія і методика професійної освіти” / Л. Л. Макаренко – К., 2007. – 24 с. 36. Моніторінг якості освіти: освітні досягнення та українські перспективи / за заг. ред. О.І. Локшиною. – К.: „ К.І.С.”, 2004. – 128 с. 37. Морзе Н. В. Компетентснісні задачі з інформатики / Н.В. Морзе, О.Г. Кузьмінська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2: комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – №6 (13).– С. 62–69. 38. Морзе Н. В. Методика навчання інформатики. Ч. 1. Загальна методика навчання інформатики / Н. В. Морзе. – К. : Навчальна книга, 2003. – 254 с. 39. Морзе Н. В. Формування інформаційної компетентності вчителя сучасної школи. [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе. – Режим доступу: http://www.ua.teach-it.net/materiali_programi /(offset)/10. 40. Наказ Міністерства освіти та науки України №660 від 05.07.2010 року „Про результати моніторингово дослідження рівня сформованості навичок використання ІКТ у практичній діяльності у випускників старшої школи” 41. Новые педагогические информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; под ред. Е. С. Полат. – М. : Издательский центр „Академия”, 2003. – 272 с. 42. Образовательный процесс в начальной, основной и старшей школе: Рекомендации по организации опытно-экспериментальной работы. – М.: Сентябрь, 2001. – 240 с. 43. Петухова Т. П. Современная парадигма информационного общества как основа стратегии формирования информационной компетенции специалиста / Т. П. Петухова // Вестник ОГУ. – 2005. – № 1. – С. 116-123. 44. Раков С. А. Сучасний учитель інформатики: кваліфікація і вимоги (або чи можна перетворити Україну на силіконову долину) / С. А. Раков // Комп’ютер у школі і сім’ї. – 2005. – № 5. – С. 5–8. 45. Рамський Ю. С. Зміни в професійній діяльності вчителя в епоху інформатизації освіти / Ю. С. Рамський // Науковий часопис НПУ імені Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. – К. : НПУ ім. Драгоманова, 2007. – Вип. 5(12). – С. 10–12. 46. Роберт И. В. Информационные технологии в науке и образовании / И. В. Роберт, П. И. Самойленко // – М., 1998. – 178 с. 47. Семенов А. Л. Роль информационных технологий в общем среднем образовании / А. Л. Семенов. – М. : МИПКРО, 2000. – 12 с. 48. Сисоєва С. О. Інформаційна компетентність фахівця: технології формування : навч.-метод. посіб. / С. О. Сисоєва, Н. В. Баловсяк – Чернівці : Технодрук, 2006. – 208 с. 49. Смирнова-Трибульская E. Н. Основы формирования информатических компетентностей в области дистанционного обучения / E. Н. Смир¬нова-Трибульская // Монография. – Херсон: Айлант. – 2007. – 704 с. 50. Смолянинова О. Г. Формирование информационной и коммуникативной компетентности будущих учителей на основе мультимедиа-технологий / О. Г. Смолянинова // ИНФО. – 2002. – № 9. – С. 115–119. 51. Співаковський О. В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей : монографія / О. В. Співаковський. – Херсон : Айлант, – 2003. – 225 с. 52. Спірін О. М. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою / Олег Михайлович Спірін; [наук. ред. М. І. Жалдак] / Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка. – Житомир : Видавництво ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 300 c. 53. Хеннер Е. К. Информационно-коммуникативная компетентность учителя: структура, требования система измерения / Е. К. Хеннер, А. П. Шестаков // Информатика и образование. – 2004. – №12. – С. 5–10. citation: Кривонос, О. М. (2012) Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10166/1/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0_%D1%83%D0%BA%D1%80.doc