%0 Book Section %9 Документ, представлений на обговорення %A Семенець, Л. М. %B Дидактична модель професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інноваційного простору (концептуальний підхід) %C Житомир Вид-во ім. І.Франка %D 2013 %F zu2:10220 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %P 72-79 %T Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників %U http://eprints.zu.edu.ua/10220/ %X Моделювання належить до методів наукового пізнання, що застосовується на теоретичному й емпіричному рівнях дослідження. У психолого-педагогічній літературі моделювання розглядається як процес створення ієрархій моделей, у яких деяка реально існуюча система моделюється в різних аспектах і різними засобами [5, с. 120], як непрямий, опосередкований метод наукового дослідження об’єктів пізнання, який ґрунтується на застосуванні моделі як засобу дослідження [3, с 310].