eprintid: 10220 rev_number: 40 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/02/20 datestamp: 2014-11-12 19:21:42 lastmod: 2015-08-15 10:12:45 status_changed: 2014-11-12 19:21:42 type: book_section metadata_visibility: show title: Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників language: ukraine abstract: Моделювання належить до методів наукового пізнання, що застосовується на теоретичному й емпіричному рівнях дослідження. У психолого-педагогічній літературі моделювання розглядається як процес створення ієрархій моделей, у яких деяка реально існуюча система моделюється в різних аспектах і різними засобами [5, с. 120], як непрямий, опосередкований метод наукового дослідження об’єктів пізнання, який ґрунтується на застосуванні моделі як засобу дослідження [3, с 310]. creators_name: Семенець, Л. М. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_phy full_text_status: public monograph_type: discussion_paper date: 2013 date_type: published publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка place_of_pub: Житомир Вид-во ім. І.Франка pagerange: 72-79 institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка refereed: TRUE book_title: Дидактична модель професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інноваційного простору (концептуальний підхід) citation: Семенець, Л. М. (2013) Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників. In: Дидактична модель професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інноваційного простору (концептуальний підхід). Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир Вид-во ім. І.Франка, с. 72-79. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10220/1/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%96.pdf