%0 Journal Article %A Семенець, Л. М. %A Семенець, С. П. %D 2013 %F zu2:10221 %I Полтава: Тов "АСМІ", 2013 %J Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2013 року %K математичні здібності, навчально-математична діяльність, зона найближчого математичного розвитку %P 18-19 %T Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики %U http://eprints.zu.edu.ua/10221/ %X З огляду на сучасні концепції особистості, а також теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання одним із ключових стратегічних завдань математичної освіти стає розвиток математичних здібностей учнів. У психолого-педагогічних дослідженнях здібностями називаються особистісні утворення, які забезпечують успіх у діяльності, легкість у оволодінні знаннями, уміннями, навичками. Здібності не можуть бути зведені до знань, умінь і навичок, однак забезпечують їх швидке набуття й ефективне застосування. Математичні здібності вживаються в двох аспектах: як творчі здібності – здібності до наукової математичної діяльності; як навчальні здібності – здібності до вивчення курсу математики, швидкого та успішного засвоєння відповідних знань, умінь і навичок