relation: http://eprints.zu.edu.ua/10245/ title: Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу creator: Кравець, О. Є. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті здійснено історичний аналіз появи проектувальної діяльності викладача як складової освітнього процесу у вищій школі. Автор визначає історичні етапи становлення проектування навчальної інформації в ході розвитку викладацької професійно-педагогічної діяльності. З’ясовується ступінь дослідження даного питання у вітчизняних і закордонних навчальних закладах. Доводиться важливість проектування навчальної інформації для упорядкування і подолання проблеми надмірності інформаційного потоку у викладацькій діяльності. publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/10245/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%202012.pdf identifier: Кравець, О. Є. (2013) Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (7). с. 264-270. language: ukraine