%0 Journal Article %A Кравець, О. Є. %D 2013 %F zu2:10245 %I Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини %J Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини %N 7 %P 264-270 %T Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу %U http://eprints.zu.edu.ua/10245/ %X У статті здійснено історичний аналіз появи проектувальної діяльності викладача як складової освітнього процесу у вищій школі. Автор визначає історичні етапи становлення проектування навчальної інформації в ході розвитку викладацької професійно-педагогічної діяльності. З’ясовується ступінь дослідження даного питання у вітчизняних і закордонних навчальних закладах. Доводиться важливість проектування навчальної інформації для упорядкування і подолання проблеми надмірності інформаційного потоку у викладацькій діяльності.