eprintid: 10245 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 3476 dir: disk0/00/01/02/45 datestamp: 2013-12-24 08:03:57 lastmod: 2018-10-02 08:10:04 status_changed: 2013-12-24 08:03:57 type: article metadata_visibility: show title: Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу language: ukraine abstract: У статті здійснено історичний аналіз появи проектувальної діяльності викладача як складової освітнього процесу у вищій школі. Автор визначає історичні етапи становлення проектування навчальної інформації в ході розвитку викладацької професійно-педагогічної діяльності. З’ясовується ступінь дослідження даного питання у вітчизняних і закордонних навчальних закладах. Доводиться важливість проектування навчальної інформації для упорядкування і подолання проблеми надмірності інформаційного потоку у викладацькій діяльності. creators_name: Кравець, О. Є. ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини number: 7 publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини pagerange: 264-270 refereed: TRUE referencetext: 1. Гура О.І. Концептуальні основи дослідження педагогічного професіоналізму викладача вищого навчального закладу / О.І. Гура // Дидактика професійної школи : зб. наук. праць. – Київ–Хмельницький, 2005. – Вип. 3. – С. 38–41. 2. Жуков В. И. Университетское образование: история, социология, политика / В. И. Жуков. – М. : Академический Проект, 2003. – 288 с. 3. Коменский Я. А. Великая дидактика / Я. А. Коменский ; [пер. А. Щикинского]. – М. : Педагогика, 1893. – 321с. 4. Василевский С. М. Лекционное преподавание в высшей школе. Краткий исторический очерк: его психолого-педагогические основы и общая методика / С. М. Василевский. – Горький : Изд-во Горьков. пед. ин-та, 1959. – 271 с. 5. Колесникова И. А. Педагогическое проектирование : учебное пособие [для студ. высш. учеб. заведений] / И. А. Колесникова. – М. : Издательский центр "Академия", 2005. – 288 с. 6. Шрайберг Я.А. Роль бібліотек у забезпечені доступу до інформації та знань в інформайному віці / Я.А. Шрайберг // Вища школа. – 2007. – № 3. – C. 65–79. citation: Кравець, О. Є. (2013) Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (7). с. 264-270. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10245/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%202012.pdf